Damla Demircioğlu İle Şefkat Gibi


Bu hafta sonu benim için güzel bir hafta sonu oldu. Bir süredir ayrı kaldığım İstanbul'u özlediğimi hissettim. İki ay meğer ne çokmuş... Ama size asıl bahsetmek istediğim bunlar değil. Ayı Sözlük zirve toplantısında senarist ve yönetmen Damla Demircioğlu konuşmacılardan biriydi. Kendisinin samimi ve yapıcı konuşması etkileyiciydi. Tanıştığıma çok memnun oldum. Daha önce de paylaşmıştım ve izlemişsinizdir ama yine paylaşmak istedim. Mete Özgencil'in sözleri olmasındandır ki yüreğimize yüreğimize işliyor. Hande Yener söylüyor ama Damla Hanım'ın yönetmenliğini yaptığı bu klibi daha derinleri etkiliyor.
Damla Demircioğlu, klip çekimleri yapmakla birlikte Kemal Başbuğ'un yönetmen asistanlığını da yürütmektedir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi