Bavulumda Aynalar

“Her gün bir yerden bir yere göçmek ne iyi
Her gün bir yere konmak ne güzel
Bulanmadan, donmadan akmak ne hoş
Dünle beraber gitti cancağızım, ne kadar söz varsa düne ait
Şimdi yeni şeyler söylemek lazım” böyle diyor Mevlana Celaleddin Rumi.

Baudelaire ise şöyle sesleniyor : “Bana öyle geliyor ki olmadığım yerde mutlu olacağım hep. Her nerede değilsem, bizzat bulunduğum yer orasıdır.”

Mevlana da Baudelaire de benim içimi biliyor gibiler.
İstanbul’dan taşınıyorum. Buraya geldiğim günü hatırlıyorum. Çok hızlı bir taşınma serüvenim olmuştu. Şimdi ise hızlı olmasa da beklenmedik bir taşınma süreci yaşıyorum. Tam olarak iki yıl yedi ay yaşadığım “altı üstü altın” olan şehirden ayrılmak pek de kolay değil. Romantik ya da duygusal şeyler yazmak istemiyorum. Hissettiğim sadece şu : İnsan kendi gönlünde yaşıyor hayatı. Gidiyorum ve gittiğim yer yine aynı yer olacak…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER