My Own Private Idaho / Benim Güzel Idaho'm

Canımızı yakan filmler vardır.
Üzerine çok fazla konuşmak istemeyeceğiniz filmler.
İzlersiniz ve susarsınız.
Bu film de benim için öyle bir film oldu.
Koca koca adamlar olsak da boğazımıza düğümleniyor bazı duyguların sözcükleri.
Özlediğimiz şeyler var.

Benim güzel Idaho'm,
Öyle bir zamanda geldin ki kalbimin kapıları çoktan paslı duvarlar.
İnanmak için sana sığınmıştım.


Yönetmen   Gus Van Sant öyle bir filme imza atmış ki aslında herkesin hayatında böyle bir anıya rastlamak mümkündür. En azından sevdiğiniz bir dostunuzu kaybetmenin verdiği hüznü nasıl ifade edebilirsiniz bilmiyorum. Üstelik bu dostum, arkadaşım dediğiniz kişiyi "seviyorsanız" ona "aşıksanız"...

William Shakespeare oyunundan etkilenen 'ın yazdığı senaryo  ve  'in oyunculuklarıyla işte böyle bir hikayeyi anlatıyor. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi