Etz Limon / Lemon Tree / Limon Ağacı


Yönetmen Eran Riklis öyle güzel bir filme imza atmış ki beğenmemek mümkün değil. Tabi burada övgüyü senaristler de hak ediyor. Eran Riklis ile Suha Arraf filmin hikayesini oluşturmuşlar. 
Film hakkında söylenecek çok fazla derin mevzular var lakin şu kadarını söylemek istiyorum, kişinin "karakterli" olmasını gösteren bu film, listemdeki "en iyi filmler" arasına girmeyi başardı. "Kadın" ve özelinde "insan" olmayı bu kadar iyi hissettirebilen bir senaryoyu ayakta alkışlamak gerekiyor.

Yorumlar

UÇURTMA;) dedi ki…
Bilmiyorum neden çok sevemedim bu filmi.
Engin Zahid dedi ki…
Gerçekten mi?
Ben de çok beğendim oysa...
Bazen bazı filmler yaanlış zamanda izleniyor o da beğeni algısını değiştirebiliyor.
Beğenmemişsen de beğenmemişsindir, sorun yok:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER