Spirited Away- Hayao Miyazaki



Küçükken daha çok rüya görürdüm. Sürekli kaçardım birilerinden ve sürekli saklanırdım. Tam beni bulacakları zaman uyanırdım kan ter içinde. "Oh be!" derdim...

Hiç unutmuyorum bir keresinde sihirbaz olmuştum. Uçuyordum ve istediğimi istediğime çevirebiliyordum. İlkokula gidiyordum o zaman. Tam hatırlamıyorum ama aşık olduğum biri vardı:) Ona hava attığımı hatırlıyorum...Gerisini pek hatırlamıyorum...

Miyazaki, gerçekten sen nasıl bir şeysin öyle:) Seni seviyorum Miyazaki...
Bana Zeze'yi hatırlattın. Çok duygulandım...


Yorumlar

ımtırak ımsı dedi ki…
hayao miyazaki doğduğum yıla ait filmleri araştırırken komşum totoro filmiyle tanıdığım biri ve aynı zamanda mübtelası olduğum biri

olguları onun çizimleri ve fantastik öğelerin kostümleriyle izlemek sanırım beyin korteksindeki kıvrım sayısı artırıyor
Engin Zahid dedi ki…
Hikayelerinden çok ben çizimlerine hayran kaldığım yönetmendir Miyazaki...
Nasıl bir renk depolama hücreleri var ki beyin bu şekilde eserler ortaya koyuyor.
Gel de kıskanma:)
Elif Ayvaz dedi ki…
Erkek arkadaşımla yazdıği, yönettiği, çektiği ya da bir dizinin bir bölümünde bile yer almışsa bulup izliyoruz. İyice hastasıyız.
Alive dedi ki…
Good Day,

Imagination.
Engin Zahid dedi ki…
ı agree, imagination:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel