Mr. Scruff ile Haftasonu




Farklı bir karikatür çalışması ararken karşıma çıkan  Mr. Scruff aslında daha çok müzisyen, dj ve ticaret (çay ticareti) adamı imiş.
Merakımı gidermek için araştırmalarıma devam ederken dinlediğim elektronik müziği beni etkilemeyi başardı. Hatta çok sevdim ki sizinle de paylaşmak istedim
Keep it Unreal, Ninja Tuna ve son albümü de Bonus Bait olan İngiliz asıllı bu ilginç adamın müziğinin hakkında söylentiler farklı. Kimisi jazz bazlı elektronik diyor, kimisi de progresive buluyor. Hatta hiphop ritmine yakın parçaları da olduğu söyleniyor. Tabi ben tüm albümlerini dinleyemedim. Ama beğendiklerimi linklerden bakabilirsiniz.
İyi dinletiler.
İyi haftasonu:)
Benim seçtiklerimi aşağı linklerden bulabilirsiniz:

Beni dinle:)

Beni de dinle:)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi