A Cat In Paris-Jean-Loup Felicioli ve Alain Gagnol


Kedi sevmeyen var mı?
Doğrusunu söylemek gerekirse ben uzun zaman önce kedi sevmezdim. Yani sevmemezlik değil de nasıl desem galiba kedilerden korkuyordum. Bir de evde kedi beslenmesine karşıydım. Hala karşıyım ama bunu bilahare konuşuruz. Çünkü evde hayvan beslenmesini hayvan haklarına aykırı buluyorum. Doğasının dışında bir yerde yaşamasını tuhaf buluyorum. Ama arkadaşlarımın öyle sevimli kedileri var ki insan gerçekten o kedileri sokağa da bırakması mümkün değil.
Kedilerden konuya girdim çünkü size bir kedili film önereceğim.
2012 yılı Akademi Ödülleri’nde En İyi Animasyon kategorisinde Oscar’a aday gösterilen film, konuşamayan küçük kız Zoe'nin kedisi Dino'nun başından geçenleri anlatır. Başına geleceklerden haberi olmayan hırsız Nico ise hiç olmadık zamanda karşılarına çıkacaktır. Babasının katilleriyle olay örgüsüne dahil olan Zoe, Dİno ve Nico 'nun sevimli ve harika çizimleri sizi mest etmeyi başarıyor.
Belki de filmden sonra bir kedi alırsınız, belli mi olur:)

İyi seyirler:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER