Solace- Byeon Seung-wook



Nereden kaydettiğimi hatırlamıyorum ama yönetmen  Byeon Seung-wook sizi temiz bir sayfa açmaya davet ediyor. Samimi sinema diliyle önünüze bir tas çorba ikram ediyor. Korkmanıza gere yok dilinizi yakacak kadar sıcak bir çorba değil. Herkese uygun bir tadı var. Benim gibi haftayı yoğun geçiren biri olarak siz de bu çorbadan içerseniz belki de rahatlarsınız. İyi seyirler.

Film hakkında araştırma yapınca bu siteyi buldum. İsterseniz siz de bir bakınız: http://www.korea-fans.com/forum/konu-solace-49324-46993-54624-46412-51060-50556-44592-54616-45716-44163-46308-2006.html

Yorumlar

KuRuKuLeTa dedi ki…
İçimden bir ses izlemelisin diyor, çorba çok sevmem ama bazen sıcak sıcak iyi gelir:)
KuRuKuLeTa dedi ki…
İçimden bir ses izlemelisin diyor,çorba çok sevmem ama bazen sıcak sıcak iyi gelir,kim bilir:)
Tavsiyene teşekkürler
Engin Zahid dedi ki…
Beklentinizi yuksek tutmayIn ama kotu bir film olmadIgInI garanti ederim. Begenmezseniz beni silin engelleyin:)
UÇURTMA;) dedi ki…
Kore filmleri izlemeyi özledim bu aralar.
Olabilir...
Engin Zahid dedi ki…
Arada Kore izlemek iyi gelir:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

To Kill a Mockingbird / Bülbülü Öldürmek