Doa Expressions-Cihangir



  1. Merhaba arkadaşlarım:)
    Benim bir arkadaşım var. Çok severim kendilerini- Hafize -
    O çok sevimli bir yerde çalışıyor. Nerde mi? İşte paylaştığım linkteki Doa Expressions'da. Mağazaya bir uğrayın, alın ufak tefek bir şeyler. Biraz para 
    kazanalım:) ...

     Görselliği bana ait. 21. yüzyıl görsel çalışmalarımı da görmek istersiniz diye düşünüyorum. Mutlaka ama mutlaka bir gidin. Giden ismini yazdırsın. Hepinize benden esnaf çayı:)))
    Yok ben duymadım bilmedim gitmedim demeyin.
    Özel tasarımlı T-shirtler ile hayatınıza başka bir anlam yükleyebilirsiniz.
    Lütfen diyorum!
    Öptüm.

    Alabenn Yontan, Endoprik Solunumlar-Adonis Kiyomo

    Detaylar için lütfen tıklayın : https://www.facebook.com/DoaExpressions#!/DoaExpressions

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER