Çok konuştum olmadı. Çizeyim


Yorumlar

N.Narda dedi ki…
Paint'i geliştirmen şart üstü şart :)
Engin Zahid dedi ki…
Bunlar ofiste müdürden saklanarak çizilen, tamamen atıştırmalık :)
UÇURTMA;) dedi ki…
sanatçı bu resimde ruhsal ve fikirsel çatışmalarını, karmaşık bir anlatımla sunuyor...
Özetle bir ikilemin eşiğinde:)
Engin Zahid dedi ki…
Uçurtma, harikasın. Fırçamın-aslında mause o- dili oldun:)
Engin Zahid dedi ki…
Farkındaydanız oradakilerin net bir yüzü yok: Neden? Çünkü Uçurtma açıkladı:)
Adsız dedi ki…
evet bir mesaj var ama ne olduğunu çok net anlayamadım?
dostum yaa! sen bence çizim işini başkalarınaa bırak, konuşmaya ve yazmaya devam et ^^
("yeraltı" filminden birşey anlamayan adam :)
Engin Zahid dedi ki…

Yeraltı filmini beğenmeyen birinin resimlerimden anlamamasını anlıyorum.
Teşekkürler:)
KuRuKuLeTa dedi ki…
Paint'te iyisin teberikler ama inan illüstratörde çizmesi daha kolaydır:) denemelisin daha güzelleri çıkıcaktır:)
Engin Zahid dedi ki…
Zamanla ilgili sorunlarIm var. Yoksa paint'te bir $eyler yapmak bana eglenceli geliyor zor da olsa. Lakin artIk pc3'de ogrenmeye ba$ladIm ve sanIrIm bizim cizerlerde illustratOr de var. ArtIk ne denk gelirse:)
Te$ekkurler KUrukuleta

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel