Faust'a bak!
Günahını eziyor sarımsak öğücüde.
Ne yaparsa yapsın elinde kokusu kalacak haberi yok!

Ahh Sokurov, nerden çıkardın  bu elbiseyi? Hem bunu kim sana giy dedi ? Hiç yakışmamış. Bence eteklerindeki pilelerden aldırmalısın.

Bu seslerde ne böyle?
Kadınlar hamamında cenaze mi yıkanıyor?
Aman Allah'ım
Bu o!

Şu gelen kim?
"Mefisto" diyorlar ona.
Elleri ceplerinde salına salına yürüyor. Pek de neşeli. Hali vakti yerinde olmalı. Nedir ona bu kadar neşeli kılan şey?
Kendini başkalarında izleyebiliyormuş.
İnanılacak şey değil!


Uzaktan izliyorum.
Çok heyecanlı görünen Faust olmalı. Peki yanındaki kim? Onu tanımıyorum ama öğlen askerin kız kardeşi olmalı. O da ne!
Faust elini kıza uzattı!
Faust'un eli...
Faust'un eli...
Faust'un eli...







Yorumlar

UÇURTMA;) dedi ki…
A. tarkovski'nin mühürlenmiş zaman kitabını eğer okumadıysanız tavsiye ederim.
Engin Zahid dedi ki…
Tarkovski izledim ama bu kitabını okumamıştım. Kitap önerilerini es geçmem. Okuduğumda size ulaşırım.Teşekkürler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel