Senin dergahın gönlündür Engin... Yunus ne taşıdı sanırsın 40 yıl. Avama halka sorarsan ne der... “Eğri bir odun getirmedi dergaha” der. İşte insan gönül dergahını temizleyecek ve o eğri odunun aslında nefsini yenmede eğri bir iş yapmamak olduğunu anlayacak. Gönlüne dönmedikçe samimiyetini ve aciz olduğunu anlayana kadar hep bir şeyler yapmaya çalışacaksın ama hep yana yakıla arayacaksın. Ne çok yanılacaksın... Birileri beni kurtarsın dedikçe biri elimden tutsun dedikçe hep insana kapılıp Alllah'ın bunları sana vesile olması için yaşattığını unuttukça karışacak yolun.

Yorumlar

FeRaŞe dedi ki…
ben okuduğumda çok gzl hissettim. bu benim okuduğum en güzel öz eleştiriydi çünkü. Karışmış yollarıma ışık tuttun bilmeden, cılız ama sonuca vardıran bi ışık..
Sevgiler, Feraşe.
Engin Zahid dedi ki…
Bu iç sesleniş benden bana yansıyandı...

Bir yerden sonra baktım ki içimde tutamıyorum, benden herkese yansıyan olsun istedim. Yani hepimiz hepimize çok benziyoruz aslında.
Doctor Blue Balloon dedi ki…
"Eve dön
Şarkıya dön
Kalbine dön"
Engin Zahid dedi ki…
Teşekkürler Doctor Blue Balloon...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER