-Neden buradasın, sen çok daha. . .
*Küçüklüğümden beri, bir
hayalim vardı: İnsanların kalplerini açabilecek bir müzik yaratmak. Bu hala hayalim.
-Bu küçük bir hayal değil.
*Beni durduran şey. . .insanları sevmeyi zor bulmamdı.


...
-Holmfrid'e bakın! Şişman yalakalık ediyor.
*Seni lanet piç kurusu. . .Senden yeterince duydum! Şişman şöyle, Şişman böyle! Seni piç kurusu! Korkak piç kuruları! Yeterince güldünüz. . .Her gün okulda. . .
Okul uzun bir cehenneme dönüşmüştü.35 yıldır bunu yapıyorsun.Her zaman bunun içindeydin, Arne. ''Şişko-Şişman Sosis-Çocuk.''Asla bıkmadın, Arne. . .
Okuldaki tüm yıllar boyunca. ''Şişko-Şişman Holmfrid.''

...
Artık hayatım benim
Dünyadaki kısa zaman benim,
Ve hasretim beni buraya getirdi
Tüm eksikliğini duyduklarım
Ve tüm kazandıklarım.
Ve şimdi seçtiğim yol bu
Güvenim sözcüklerin çok ötesinde...
Yaşadığımı hissetmek istiyorum
Yaşadığım her günü
İstediğim gibi yaşayacağım.
Yeterince iyi olduğumu bilmek.
Sadece yaşamak istiyorum.
Tek isteğim mutlu olmak
Olduğum kişi olmak
Güçlü ve özgür olmak.
Geceden günün doğuşunu görmek.
Buradayım.
Ve hayatım sadece benim.
Ve düşündüğüm cennet oradaydı
Onu bir yerlerde keşfedeceğim.
Hissetmek istiyorum.
Hayatımı yaşadığımı...
...


-Tanrım, ne kadar da aptalmışım!Buna yine yenik düştüm.Bir süre buradasın,
sonra gidersin. . .Biliyordum!
*Lena, sana bir şey sorabilir miyim? Emin olduğunu nereden biliyorsun?
-Ne demek istiyorsun?
*Birinden hoşlanmıyorsan. . .Bundan nasıl emin olursun?
-Neden bahsediyorsun? Hoşlanmadığın kim? Ben miyim?
*Hayır, hayır. . . Hayır! Bu sadece bir örnekti.
-Neden ters çevirmiyorsun. . ."Eğer birinden hoşlanırsan, bundan nasıl emin olursun?''
*Onu gördüğünde mutlu olursun.
-Doğru!
*Onu düşünürsün.
-Bingo!
...

Bu diyaloglar, bir kitabın altı çizili cümleleri gibi. Öyle değil mi... 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER