Naime Erkovan'ın Beşinci Düğme adlı ilk öykü kitabını Tüyap Kitap Fuarı'ndan imzalı alamamış olmanın bir burukluğu vardı içimde. Çünkü bir vapur yolculuğunda Naime Erkovan ile karşılaşmış imza gününe gideceğimi bildirmiştim. Ama hayat bazen -aslında çoğu zaman- zaman konusunda bonkör davranmıyor. Neticede kitabı Kocaeli Kitap Fuarı'dan satın aldım. Bir haftadır benimle dolaşan kitap metro raylarında akıp gidiyor. Bu yüzden eğer metroda dalıp giderseniz, ineceğiniz istasyonu kaçırabilirsiniz...

Kitapta sevdiğim öyküleri; Camlı Dolap, Denizi Yutan Adam, Poff ve tabi ki Ka-bum...

Peki ya sizin?

Yorumlar

Ters akıllı dedi ki…
Durak kaçıran kitapları severim..
Kitabı okumadım henüz ama almam için güzel sebepler verdiniz.
Teşekkürler..
Engin Zahid dedi ki…
Benim de bir kaç defa durak kaçırdığım olmuştur:) Ya da bilerek gittiği yere kadar gider, sonra oradan geri döndüğüm... Hatta bazen abartıp, indiğim durakta okumaya devam ettiğim. Tanpınar'ın Huzur'unda bu olmuştu mesela:)
Ters akıllı dedi ki…
Tanıdıksa dolaştığın şehir,kaybolmak zevktir.
Bilginin şımarması denebilir buna :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi