Ezgi'nin Günlüğü
Bilmiyorum ne olacak, bakabilsem yarına 

Karanlık geldi her yol bana 

Her liman bana 

Düşmüşüm bir de üstelik hayat kavgasına 

Düşmüşüm bir de üstelik hayat dalgasına 

Ah anam benim garip anam, gene al beni kollarına 


Ah anam benim garip anam, gene dusmusum aşk yollarına 

Bir dokun bin ah dinle, döner dünya dert içinde 

Ademoğlu nisyan ile, biz isyan ile... 

Ah, bir aşka yandım ki 

Yelkeni yok, rüzgarı yok, derdi çok, dermanı yok 
Gemiler yola çıkmış, küreği yok kaptanı yok 

Ah anam benim garip anam, gene al beni kollarına 

Ah anam benim garip anam, gene düşmüşüm
 aşk yollarına...







Gecemin içine böyle bir yağmur damlası düştü ki sormayın...


Yorumlar

Anelordevi dedi ki…
Ezginin Günlüğü.. şarkı müzik hep mi alıp götürür dinleyiciyi ?..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi