Weekend

Yalnızlık...
Bak nerelere taşıyor kağıdını uzaklara. Bir kağıda yazılan umutların, cam şişenin içinde derin dalgalarla mücadelesi gibi... Ya bir geminin peşinde sürükleniyorsun ya da köpek balıkları dişlerini görüyor camın yansımasında. Bir güverteye sığınmış balığın yeri cam kavanozdan başka ne olabilir...Her yeri cam kalınlığında görmek ama asla dışarı çıkamamak...
Deniz...
Sonsuz mavilik için sonsuz gökyüzü...

Deniz...
Biraz tuzlu su.


Yönetmenliğini ve senaristliğini yapan Andrew Haigh’ın filmi Weekend (2011),  Tom CullenChris New ve Kieran Hardcastle oyunculuklarıyla benden tam not almıştır.

Yorumlar

FeRaŞe dedi ki…
izledim çok hoştu.
Engin Zahid dedi ki…
Özellikle eşcinsel temalı filmleri takip etmezdim ama son zamanlarda daha sık izlemeye başladığımda görüyorum ki çok iyi filmler var. Üstelik ana tema eşcinsellik olsa da derin sosyolojik saptamalar söz konusu...

Ben de çok beğendim Feraşe:)

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

To Kill a Mockingbird / Bülbülü Öldürmek