Merhaba, baba.
Söylediklerim için özür diliyorum.

Babama küstahlık yapmamam için
bana yardım et.
Köpekleri dövüştürmemem için
bana yardım et.
Sahip olduğum her şey için
şükretmemde bana yardım et.


Babamız bize neden zarar veriyor?
"Babacığım" demeyeceksin bana,
"baba" diyeceksin.
- Ama--
- Lafımı kesme!
- Ama dedin ki--
- Kesme dedim!


Babam neden doğmuş ki? 
Tanrım, öldür onu lütfen.
 Ölsün.
Al onu aramızdan.




 Annem.

Rahibeler bize hayatta iki yol olduğunu öğretti. Ya doğanın yolu ya da inayet yolu. Hangi yolu izleyeceğinize
siz karar verirsiniz. İnayet, istediği gibi hareket etmeye çalışmaz. Hafife alınmayı, unutulmayı, sevilmemeyi kabullenir. Hor görülmeye ve yaralanmaya razı gelir. Doğaysa sadece istediği gibi hareket eder.





Oğlum.

Dünya bozuluyor. İnsanlar açgözlü ve
daha da kötüye gidiyorlar.



Kardeşimsin sen benim. Özür dilerim.


Seni nasıl kaybettim?
Yolumu şaşırdım.
Unuttum seni.
Bul beni.
Duy bizi.
Seni arıyorum.
Hayatımı aydınlat.

Kalbime ilk ne zaman dokundun?

Mutlu olmanın tek yolu sevmektir.
Sevmezseniz hayatınızı boşa yaşarsınız.

Umut edin.
Sonsuza kadar.

The Tree of Life
Yönetmenliğini ve senaristliğini  Terrence Malick'in yaptığı 2011'e imzasını atan  Brad Pitt, Sean Penn ve Jessica Chastain oyunculuklarıyla bolca ödül toplayan filmin benim için gözdesi küçük oyuncu Jack yani Hunter McCracken.

Yorumlar

mustafa dedi ki…
saglam blog..ellere saglik
Engin Zahid dedi ki…
Teşekkür ederim Mustafa Bey. Ben de bloğunuzdan istifade edeceğim:)
FeRaŞe dedi ki…
ya bunu neden yapıosun :) filmi biliyorum izledim ama senin bu notlarını okumak ve sonrasında aynı filmi tekrar izlemek. duyduk duymadık demeyin! bu blog büyülüüü! :)
Engin Zahid dedi ki…
Teşekkürler Feraşe... Büyü falan yok ama bu senin büyüyü görebilmenle alakalı:)
FeRaŞe dedi ki…
:) ben anlamam harika bi yer burası. Nefes aldırıyor! Ben teşekkür ederim asıl bu kadar güzel duygularını ifade edebildiğin için.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER