Bazı insanları tanımak için yıllar gerekmeyebiliyor. Çünkü değerli olduklarını yakın zamanda anlayabiliyor daha doğrusu hissedebiliyorsunuz. Canım arkadaşım, dostum dediğim Erge 'nin annesi ki benim de manevi annemdir Evin Domaç. Yeni çıkan kitabıyla kendinden söz ettiriyor. Işık Sönene Kadar Bitmiş Değildir kitabını okumaya başladım. Kitabı bitirdiğimde mutlaka bir tanıtım yazısı yazacağım ama siz beni beklemeyin ve kitabı okumaya şimdiden başlayabilirsiniz. Beni o zaman daha iyi anlayacaksınız. Canım annem, umut kaynağı ve can insan her şey gönlünce olsun.

Evin Domaç, IMC tv kanalında yayınlanan Kültür Sanat Bülteni'nin konuğu oldu. 

http://www.facebook.com/EvinDomac


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi