BİZİM BÜYÜK ÇARESİZLİĞİMİZ : SEN VE BEN



Bana futbolda daha iyi olduğunu söylemene gerek yok. Çünkü ben futboldan hiç anlamam. “Ne biçim erkeksin! “ diye de serzenişte bulunma! Bildiğin erkeklerden değilim. Dünyada futboldan başka erkeklerin ilgilendiği spor dalları da var. Bak Ender ve Çetin koca film boyunca bir kere bile futboldan bahsetmediler. Sadece arada bir futbol oynadıklarını gördük ki bence o da göstermelikti.
Çetin’in kitaplığı, Ender’in de yemek tarifleri insanı kıskandırıyor gerçekten.
Allah aşkına söyler misin? Bizim sorunumuz ne? Neden aynı konu üzerinde takılıp kalıyoruz. Ne bozuk bir plak, ne de parmağa sıkışan bir yüzük...
Canımı sıkmak için elinden geleni yapıyorsun. Tüm bu korkuların yüzünden kaçırdığın otobüs ve tren paralarıyla çoktan istediğin ülkeye gidebilirdin. Uykuna dikkat etmelisin. Daha kaç kere söylemem gerek!



Tamam, kızma hemen. Sadece anlamaya çalışıyorum. Nedir bizim sorunumuz? Bizi bu kadar köşeye sıkıştıran, bize sürekli 90’dan gol atan nedir?

“Ben ona aşığım!”
“Kime?”
“Ona.”




Bizim Büyük Çaresizliğimiz
Barış Bıçakcı’nın romanından aynı isimle vizyona giren filmi Seyfi Teoman yönetiyor.
İlker Aksum (Ender) ve Fatih Al (Çetin) oyunculuklarıyla film boyunca karışık duygularımızın hemhal olmasını sağlamıştır. Kafamızı allak bullak eden bu iki adam, çaresizliklerini o kadar iyi gösteriyorlar ki insan ciddi anlamda rahatsız oluyor. Filmi birkaç kere daha izlemek isterim. Çünkü buna değer…

Yorumlar

FeRaŞe dedi ki…
neden daha evvel senin yazılarına bu kadar yoğunlaşmadığımı bilmiyorum ve açıkcası kızıyorum kendime. O kadar güzel yazıyorsun ki ciddiyim. yani bunu her blog yazarına söylemem, ya kıymetini bil gibi oldu :) burnu büyüklük deil inan, sadece ne kadar samimi olduğumu anlatmak istiyorum. Samimiyim harika.
Doctor Blue Balloon dedi ki…
ama bu film var ya, filmdir, candır, içerden bir yerlerdendir.. portakalı soyarken yüzüne inceden yağmur yağıyor gibi sıçrayan damlacıklardır.. Portakalı yedikten sonra o kabukları bıçakla minik minik doğramaktır.. Öyledir..
Engin Zahid dedi ki…
Sen de en az benim kadar samimi olduğun için böyle hissediyorsun, hissettiriyorsun.
Teşekkür ederim FeRaŞe...
FeRaŞe dedi ki…
:) mutlu oldum.
Engin Zahid dedi ki…
Doctor Blue Balloon dedi ve ben de aynen öyledir diyorum:)
Teşekkürler...
Engin Zahid dedi ki…
Martı, ben de kitabı listemde tutuyorum ama her an bir kitapçıya dalabilirim:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel

To Kill a Mockingbird / Bülbülü Öldürmek

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi