VAVİEN BENİ ÇARPTI



Neresinden başlasam bilmiyorum. Şurdan bir kablo uzatalım da aydınlansın her yer. 18 Aralık'tan bu yana izlemediğim bu filmi çok beğendim. Kara mizah diye söylemişlerdi ki nasıl olabilirdi diye merak ediyordum ama izledim gördümki çok iyi olmuş.
Engin Günaydın'ın senaryosunu yazıp oynaması da beni ayrı bir heyecanlandırdı. Acaba kendi yazdığım bir senaryoda oynayabilir miyim:)

Gerçek karakterlerin oluşturduğu senaryo bambaşka oluyor. Bilmiyorum ama ben çok çok beğendim. Feministleri kızdıracak bir yönü de yok değil. . Belki daha iyi çekilebilirdi teknik açıdan-o taraflarını pek bilmiyorum gerçi- daha başka bir hal alabilirmiş ama zaten yeterince de bir hal alıp iyi ödüllere de sahip olmuş. Ne diyelim darası başıma-başımıza:)
İyi seyirler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi