EDITH PIAF VE BEN



Ne Fransızca biliyorum ne de Fransızca derli toplu bir cümle kurabilirim ne de Fransız kültürüne aşınayım. Bildiğim şey sanırım "Fransız kalmak" deyimi ya da her neyse. Ama bu sesi ilk duyduğum zamanı iyi hatırlıyorum. Küçüktüm. Radyoda duyduğum bu sesin sahibinin yıllar sonra adını öğrendiğimde bir delikanlı sayılırdım.On sekiz yaşımı geçmiştim. Sonraki senelerde bir kaç şarkısını daha dinleyip mest olmuştum ama nedense üzerine düşüp bir araştırma yapmamıştım. Demek zamanı değilmiş. Nihayetinde geç de olsa izlediğim bu film bir dilden ziyade bir gönül ruhunun sesini dinlemek ve izlemekle benim canımı acıttı, ağlattı ve öyle işte... Beni anlarsa Edith anlar, gerisi yalan ağlar deyip ortamı biraz yumuşatayım:) Filmdeki her şey muhteşem.İzleyin ve ağlayın:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi