BAZEN VEDALAR SON DEMEK DEĞİLDİR


Beni darmadağın eden bu film, kendi gerçeğimle yüzleştirince gerçekten bu kadarına pes dedim. "Hayatım sinema" diyenleri çok klişe buluruz ama bu filmde bir kez daha anladık ki bazı duyguların dini,dili,ırkı, cinsiyeti yok.Senaryosunu Kundo Koyama'nın yazdığını öğrendiğimde aklıma gelen, ha Kundo Koyama ha ben...En iyilerim arasında yerini alacak bu film, müthiş konusunun yanında anlatmak istediğiyle ve çellonun filme apayrı bir derinlik kattığı da gözardı edilmezse on numara film:).Mutlaka izleyin.

Yorumlar

Haşim Arıkan dedi ki…
Katılıyorum. Nefis bir film...
gri kent sakini dedi ki…
Arşivimde bulunduğunu düşündüğüm ama bir türlü elimin gitmediğini anımsadığım film, şimdi akşam eve gidip izlemeyi planlıyorum, teşekkürler
Engin Zahid dedi ki…
Gerçekten iyi bir film. Beğeneceğinizi düşünüyorum.İzlerseniz-belki de izlediniz- paylaşırsanız fikirlerinizi sevinirim. Şimdiden iyi seyirler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER