KISKANMAK



Bir film izledim ve film üzerinden bir araştırma yapayım derken karşıma bu çıktı.Filmle alakası yok ama epey hoşuma gitti. Bu arada film mi boşverin:).



Ünlü sanatçı Charlie Chaplin ve ünlü bilim adamı Einstein buluşuyor. Sohbet sırasında Einstein , Chapline itiraf ediyor: Sizi kıskanıyorum. Dünyanın bütün insanları sizin sanatınızı anlıyor ve size hayran. Chaplin itiraz etmiyor: Doğru, ama asıl sizi kıskanmak gerekir; sizi kimse anlamadığı halde herkes size hayran, karşılığını veriyor.

Yorumlar

hayal kahvem dedi ki…
Selam Ala,
Uzun zamandır sizden haber alamamıştım. Şimdi kıskanmakla ilgili bir yazıya niyetlenmiştim ki bloğunuza denk geldim. Çok sevindim.
Yazınızdan biraz aşırma yapacağım haberiniz olsun:)
Sevgiler.
Ala dedi ki…
Merhaba,
Sizi de yeniden görmek ne güzel. Uzun zamandır yoktum. Vardım da yoktum. İstanbul'a taşındım. İstanbul çok başka. Zamanı yaşayan ama aynı zamanda da zamanı öldüren bir şehir. Aşırmalarınız helal olsun. Sevgi saygı bizden.
Hoş kalın:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER