GERÇEK


" Hayatımın tüm sorgularımın ana kaynağı neden yaşadığımdı. Bu yaşıma kadar hala neden yaşadığıma dair bir anlam bulamadım.Öyle basit cevaplarım olmadı. Çok ağır bedeller ödedim, ödüyorum. Beynimin çalışmadığı andayım. hislerim duygularımve kalbimin en ucra köşesinde dahi bir şey yok. Sıfır. Hatta o bile değil. Varlığımı hissedemiyorum. Kötü bir rüya bile değilim. Bir filmin karakteri de olamam. Burada yönetmen ben miyim ? Ben kim ki? Allah nerede? Her yer de... Öleceğim ve ölüm her an benimle. Yaşadığım her an ölüm aslında. Gerçekten katlanamıyorum ve dayanamıyorum. O kadar yalnızlaştırdım ki ruhumu artık nefes alamıyorum..."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi