LÜTFEN BENİ ÖLDÜRME



Senarist şöyle bir soru soruyor heralde : Hayatınız ya bir romancının elinde olsa idi? ...
Sorunun cevabını oturup yazıyor ve ortaya böyle bir film çıkıyor sanırım. Senarist Zach Helm'in ne anlatmak istediğinden emin değilim doğrusu. Neden derseniz bir şeyleri sorgularken bir şeyi görmezden geliyor. Hatta asıl görmesi gerektiği şeyi görmüyor ya da göremiyor. Bunun yanında sorguladığı şeyler hoşuma gidiyor.Elbette yapılan bir çok filmden daha iyi bir film diyebiliyorum. İzlediğime pişman değilim. Zaman katili olmuyorum. Ancak yeterli gelmiyor. Havada kalıyor bir şeyler. Ben de sizin fikrinize bırakıyorum. Ve şu soruyu soruyorum. Hayatınızı yazan bir romancınız olsaydı. Hayatınızı okumak ister miydiniz? Kendinizi dışarıdan bir gözle okuyabilir miydiniz? Yoksa sıkılır mıydınız? Ya da...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER