KÖRÜN PARMAK UÇLARI-CENNETİN RENGİ



...

Ne oldu, ağlıyor musun?
Erkek adam ağlamaz!
- Daha şimdiden aileni mi özledin?
- Hayır.
Öyleyse sebep ne?
Kimse beni sevmiyor!
Ninem bile!
Kör olduğum için herkes benden kaçıyor.
Eğer görebilseydim diğer çocuklarla birlikte
köy okuluna devam edebilirdim ama, dünyanın
tâ öbür ucundaki körler okuluna gitmek zorundayım.


Öğretmenimiz, Allah'ın bizleri
diğer kullarından daha çok sevdiğini söylüyor ama, ben de diyorum ki,
madem öyle, bizi kör yaratmazdı ki böylece O'nu görebilelim.

Öğretmenimiz dedi ki,
"Allah görünmezdir."
"O her yerdedir.
O'nu hissedebilirsin."
"O'nu parmağının uçlarını
kullanarak görebilirsin."

Allah'ı bulana kadar
ellerimle her yere dokunacağım ve bulduğumda da, kalbimin
bütün sırları dahil, herşeyi anlatacağım.

Yorumlar

wimparella dedi ki…
çok güzelmiş..
Ala dedi ki…
Gerçekten çok güzeldi. Ağlamak o kadar güzeldi ki...
bilge dedi ki…
harika gözü açık olupta bakmayı bilmeyenlere gözü açık olupta görmeyenlere ders olsun diyorum sevgi ve dostlukla...
Ala dedi ki…
Teşekkür ederiz sayın Bilge...
İlk düşündüğüm bizlerin ne kadar nankör olduğu. O kör ki bırakın tüm çiçek ve doğa renklerini annesinin yüzünü görebilmiş değil.

Şükretmiyoruz..hepimizin gözleri kör olsa, sadece bir an açılsa annemizi babamızı, çocuklarımızı veya sevdiklerimizi bir anda olsa görebilsek, o an için bile ömür boyu şükretmeye değer aslında.
heidi dedi ki…
Diğer tüm Majid Majid'i filmleri gibi insanın yüreğine dokunan bir film. Her izleyişimde gözlerimde yaşlar bırakan.
Ala dedi ki…
Çok başka bir hal. İlk izlediğim Majid'i filmi. Diğer filmlerini de izleyeceğim. Yaşlar bırakmasına razıyım...
Ala dedi ki…
Sayın Onuncu Köyün Adamı, ben de filmi izlerken yüzlerce şey düşündüm. Avatar filmini izlediğimde yönetmenin bu kadar renkli bir dünyayı nasıl düşündüğüne şaşırmıştım ama bu filmden sonra sanalın hiç bir şekilde gerçeğin yerini tutamayacağını hissettim.
Müthiş bir film Cennetin Rengi...
Ala dedi ki…
http://www.izlesene.com/video/tv-kor-ressam-esref-armagan/876709

bu linktekini mutlaka izleyin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

To Kill a Mockingbird / Bülbülü Öldürmek