İSTANBUL'DA BİR DÂRGÂH


Bu Cumartesi İstanbul yolculuğumu koştura koştura yapmamakta kararlıydım. Lakin uykuya yenik düşüp geç uyandığımdan koştura koştura otobüse bindim. Otobüsten dokuz bucuk vapuruna yetişmem için sadece iki dakikam var. Üsküdar iskelesindeyim. Nefes nefese vapuru yakalamış olmanın sevinciyleyim:): Kendime gelmem on dakikamı alıyor. Ondan sonra İstanbul'la martılarla denizle sohbete dalıyoruz. Ne güzel ne güzelsin İstanbul. Her seferinde ilk defa geliyormuşum hissi. Beni yine bir koşturmaca bekliyor çünkü vapurdan inip tramvaya binip atölyeye yetişmem için sadece beş on dakikam kalıyor. Onda atölyede olmam gerekiyor. Gözümün önünde tramwayı kaçırdığımdan hemen otobüslere doğru koşuyorum. Otobüse biniyorum. Beş dakika da otobüste zaman geçirince onu on geçe atölyedeyim.
Günaydın:) deyip yerimi alıyorum...

Atölye içinden konuşulanlar atölye içinde kalır. Aile içinde konuşulanların aile içinde kaldığı gibi:)

Atölye sonrası Eyüp Sultan'da metin yazarlığı dersi veren Aysun hocamın ve arkadaşlarımın yanına gidiyorum. Kısa süreliğine misafir oluyorum. Ne yapalım ne edelim derken söz konusu olan DÂRGÂH'a gitmeye karar veriliyor. Karar veriliyor dediğime bakmayın kararı veren onlar ben karara uyuyorum:)
E.Önü'nden vapura binip Üsküdar'da iniyoruz. Vapurda martıları da kendimizi de fotoğraflıyoruz:)
Bol köpüklü bir vapur yolculuğu sonrası Üsküdar'dayız. İnsan gerçekten sıkılabilir mi İstanbul'dan diye düşünüyorum...Hayır, mümkün değil insanın İstanbul'dan sıkılması. Sıkılana aşk olsun:)

Tamam, daha fazla uzatmadan bahsedilen yerden bahsedeceğim. Yerimiz DÂRGÂH. Küçük ama sevimli, samimi bir mekan. Bir de mekanın işletenler arkadaşlarımın arkadaşları olunca daha güzel olduğu bir gerçek. Yolunuzu düşerse Üsküdar'da DÂRGÂH'a bir uğrayın derim. Uğrarsanız selamımı iletin. Bir kaç da fotoğraf çekilirseniz ben de görmek isterim:)

Yorumlar

wimparella dedi ki…
Üsküdar a gidince mutlaka uğrarım:)
Ala dedi ki…
Selamımızı iletirsen sevinirim. Olmadı bir kaç fotoğraf da benim için çekersen yine sevinirim. Hiç olmadı içinden "işte geldim burdayım Ala, duy beni" dersen ben duyarım:)
wimparella dedi ki…
tamam bütün delilleri toplıycam:DD:
Ala dedi ki…
Anlaştık:)
Adsız dedi ki…
Kısmtse ilk kez göreceğim bir ay sonra. Bakalım, sıkılırsam aşk olsun bana, sıkılayım mı yoksa:)

Mekan adını yerini kaydediyorum ola ki mihmandarımıza nazım geçer yolumuzu düşürürüz :))Gerçi tam adresi olaydı daha makbule geçerdi ya.:)N.Narda
Engin Zahid dedi ki…
Size kotu bir haberim var. Dargah kapandI.:) ama siz gelirseniz ben sizi gezdiririm...
Adsız dedi ki…
Şanssızlık...böyle sakin , otantik ,dostların buluştuğu yerleri severim.
Teşekkürler. N.Narda
Engin Zahid dedi ki…
Oyle yerlerde mevcuttur:) siz gelin bir bakarIz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel