In The Name Of The Father / BABAM İÇİN

"Canım babam seni çok özledim."
Bir hayat geçiyor yüreğimden. Küfredemiyorum, babam duysa çok kızardı. Öyle bir film yaptım ki babam görse gurur duyardı.

-Bir karara vardınız mı?
-İpe çekin onları!

* Umutsuzluğa kapıIma, oğlum.
* Boş ver "umutsuzluğa kapıIma"yı.
-Yani biz suçsuzuz, ama
hücreden bile çıkamıyoruz.
-Suçlu olmak daha iyi.
Hiç değilse biraz saygı görürsün.

-Çocukluğumdan hatırımda kalan
en önemli anı senin elini tutmam baba.Senin kocaman elinin içindeki
benim minicik elim.Ve tütün kokusu.
Avucunun içinde tütünün kokusunu
duyabildiğimi hatırlıyorum.Mutlu olmak istediğim zaman
tütün kokusunu hatırlamaya çalışırım.

Elimi tut. Daniel Day-Lewis, Emma Thompson, Pete Postlethwaite oyunculuklarıyla filmde müthiş bir performans sergilediler. Yönetmen Jim Sheridan bu filmiyle büyük övgüler almıştır.


In The Name Of The Father Video
Yükleyen egg07212003. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!

Yorumlar

MİNA dedi ki…
Akgün Akova'nın "Elimi Tut Yeter" kitabını anımsattı..
Ala dedi ki…
Bir şeyler bir şeyleri hatırlatıyor. Ben de yıllar önce Akova'nın bir kitabını okumuştum. Okuduklarımı az da olsa hatırlıyorum ama kitabın adını hatırlamıyorum...
"Elimi Tut Yeter" bu kitaba bakacağım. Teşekkür ederim...
vildan dedi ki…
Selam Ala,

Ahh! Bu film var ya tam damardandır gerçekten. Of.. of.. Şahanedir. Müzikleri, Daniel Day-Lewis'in ve babası rolündeki aktörün oyun güçleri,hele hele baba ölünce mahkumların mendillerini ateşe verip pencerelerden attıkları sahne...
Müthiştir valla Ala... Şimdi aklıma gelince, en kısa zamanda tekrar seyretsem dedim.
Ala dedi ki…
Sevgili Vildan hanım,
Ben de çok beğendim. İçselliğimde hala tazeliğini koruyor ama yine izleyeceğim tabi...Bahsettiğiniz sahne gerçekten müthiş bir buluş senaryo açısından. Çok çok güzel...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi