Yaşlı insanların inatla yanıma gelip, " Eee yaşın geldi oğlum, ne zaman evleniyorsun?" diye sorduklarında "Ee sizin de yaşınız gelmedi mi ne zaman ölüyorsunuz?" diyorum.

Başlığımın uzun olduğunun farkındayım ama bu film için bu başlığı yazmam gerektiğini düşündüm. Evlenme yaşı gelmiş- bu ne demekse- öğretmen bir arkadaşımın sözüdür bu. İlk duyduğumda çok gülmüştüm. Hala gülebilirim. Ama bir yaşlıya bunu söyleyemem heralde. Gerçi bazen ne diyeceğim hiç belli olmaz. Böyle bir giriş yaptıktan sonra size biraz da filmden bahsedeyim. Gökhan Hoca'nın söylediği her film bence harikulade. Klasik drama gerçekten çok iyi. Çok doğal...Gerçekten sıkıldığım bir sorudur. Ne olduğunu yazmama gerek sanırım:)
Filmden:
* Hey, Marty, acelem var!
- Şimdi size bakacağım, Bayan Canduso.
*Sen ne zaman evleneceksin, Marty?
Kendinden utanmalısın.


*Senden küçük tüm kardeşlerin evlendi.
Evlenip, çocukları bile oldu.Annenle görüştük.Bana " Hey, Marty'im için tanıdığın güzel bir kız var mı?" diye sordu.Neyin var senin? Olmaz böyle.
Neyin var senin?
* Bayan Fusari...
- Evleneceksin, duydun mu?
* Bayan Fusari, sıra Bayan Canduso...
- Oğlum Frank evlendiğinde 19'undaydı. Neyin var senin?
* Böyle iyi.
-Kendinden utanmalısın!

Yeter artık! diye bağırırdım ben olsaydım:)


Film hakkında :

Yorumlar

Adsız dedi ki…
dostum seyrettiğin filmleri ve onları seyrederken tuttuğun notları biriktir. İlk fırsatta hepsini ödünç çalacağım senden :)))

Reha R.
Ala dedi ki…
Yazıları boşver:) Ama filmlerin hepsi hardiskimde. Ne demek:)
sufi dedi ki…
"Hadi sizin vaktiniz gelmedi mi, ne zaman ölüyorsunuz?" çok güldüm bu lafa, aklına sağlık sevgilerimle.
Ala dedi ki…
Sevgili Sufi, ben de ilk duyduğumda çok gülmüştüm. Öğretmen arkadaşımın espiri kabiliyetidir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER