TARKOVSKY PEŞİNDE --- ANDREI RUBLEV


Hayatımın yarısında körmüşüm. İnsanlar için gece
gündüz demeden çalıştım. Ama bu insanlar
o insanlar değil, değil mi?

İnsanlara söyleyecek başka
bir şeyim kalmadı.

Sen cennete gitmedin mi?
Tek söyleyebileceğim cennet,
dünyada düşündüğün gibi değil.

Pişmanlığımı kabul et
ve bende senin ayaklarını öpeyim. Hep iyi konuşurdun, fakat beni
fikrimden döndüremeyeceksin, Kirill.
Eğer ne kadar acı çektim,
nasıl dayandım bilseydin... eğer gördüğüm şeytanı sen de
görseydin, beni affederdin. ama ben kendimi hiçbir
zaman affetmeyeceğim.

Yorumlar

araksus dedi ki…
Ben onun acıdan başka bir şeylerede sahip olduğunu biliyorum fakat..
Ala dedi ki…
Bari sen yapma Araksus...Söyle lütfen.
-Fakat?
araksus dedi ki…
Hep iyi konuşurdun, fakat beni fikrimden döndüremeyeceksin, Ala.

...

Merhamet uzun süre acı çeker(bir gün son bulur)
Ve ben gözümü her kapadığımda..
Ala dedi ki…
Ve sen gözünü kapadığında...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi