FARMVİLLE OYNAYANLARA WALL-E KAPAK OLSUN!




Facebook bana kızmasın ama bu eleştiriyi yapmam gerekti. Yeterince sanal insanlarız ama en azından çicek yetiştirmeyi  sanallaştırmasaydınız! Herkes bir Farmville olmuş gidiyor. Bir saksı çiçeği alıp yetiştiren kimse yokken sanal tarla sürenler ineğine ot verenlerin gün geçtikçe artmasına şaşırıyorum. Bu eleştiriyi yapmayı düşünüyordum ki izlediğim bu çizgi film düşüncelerime tercüman oldu. Yeterince açık bir film. Artık isteyen üstüne alınsın, istemeyen yapay çiçek ekmeye devam etsin...

Wall E  -  Andrew Stanton
http://tr.wikipedia.org/wiki/VOL%E2%80%A2%C4%B0

Yorumlar

SirEvo dedi ki…
İyi noktaya parmak basmışsın harbiden.
Ala dedi ki…
Siz de beğendiğinize göre aynı yere basıyor parmaklarımız...Teşekkür ederim SirEvo.
SirEvo dedi ki…
Yanlış yazmışım aslında. Parmağı iyi basıp, güzel bir film seçmişsiniz. Tam filmini seçmişsiniz daha doğrusu. :))
Ala dedi ki…
Sayın Sir, aslında Farmville hakkında bir eleştiri yazmayı istiyordum ki Wall-E denk geldi. Gerçekten eleştirimi anlatacağım en iyi film Wall-E olsa gerekti.
SirEvo dedi ki…
Ki anlatmış da. Anlayana tabii. :D
Ala dedi ki…
Bence de:)
fatih dedi ki…
gerçeğini şartlardan dolayı nasılsa yetiştiremeyen insanoğlunun içindeki rençbere neden karşı çıktığınızı anlamadım, bir çeşit toprakla ilgilenmek önemli olan sanal olması değil, şehirde büüyümüş insanlarım meyve , sebzelerin yetişme özelliklerini bir nebze öğrenmesi , ineğin nasıl bir şey olduğunu o oyunda gören insanlar olabilir diye düşünüyorum... belkide bu merak o insanları gerçeğini yapmaya itebilir, kim bilebilir ki.... ama hiç yoktan insanları daha kötü malayani işlerden alı koyuyor.. belki burda güleceksiniz ama olsun :)) ehveni şer diyelim ve devam edelim... bu arada patlıcanlarım olmuştur toplıyım ben :)) saygılar
Ala dedi ki…
Sevgili Fatih Hocam, sizin bakışınızla ne güzel bir tablo çıkıyor ortaya ama sizin kadar iyimser olamayacağım. Saksıda çiçek yetiştirmek o kadar da ütopik bir durum değil sanırım:) Yorumunuz için de teşekkür ederim....

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel