BIG FISH / BÜYÜK BALIK



Daniel Wallace'nin romanından John August tarafından senaryolaştırılan film ünlü yönetmen Tim Burton tarafından çekiliyor. Ewan McGregor, Albert Finney, Billy Crudup, Jessica Lange, Helena Bonham Carter ve Alison Lohman oyuncu kadrosuyla izleyiciyi büyümeyi başarıyor. "Hani fantastik filmleri sevmiyordun?" diye soru sorduğunuzu duyuyorum. Evet, fantastik filmleri sevmediğimi söylemiştim. Ancak bu film beni büyüledi. Gerçekten bir an önce bir kez daha izlemek istediğim nadir filmlerden biri olacak Big Fish. Her şeyden önce şunu söylemeliyim ki fantastikliğinin beni rahatsız etmemesinin nedeni aşırıya kaçmamış olmasıdır. Bence her şey müthiş derece ayarında. Ve üstelik fantastikle dram ancak bu kadar iyi anlatılabilir. Bilmiyorum böyle başka kaç film var. Bilenler varsa bana yazsın lütfen. Çünkü ben çok sevdim bu filmi. Sizin de izlemenizi istiyorum.

Daha fazla bilgi için : http://tr.wikipedia.org/wiki/B%C3%BCy%C3%BCk_Bal%C4%B1k

Yorumlar

ayşelon dedi ki…
bir film vardır.Kaynak(Fountain)
insanlar ikiye ayrılırlar: sevenler ve nefret edenler diye.İzledin mi?İzlediysen sevdin mi?
Yoksa benim gibi nefret ettin mi?
Ala dedi ki…
Beni büyüleyen diğer bir filmdir Kaynak.Evet sevdim. Çünkü çok gerçek noktalara değiniyor. Bir kaç yol oldu. Bir daha izlemek gerek.:)
Ala dedi ki…
Sen neden nefret ettin?
ayşelon dedi ki…
bomboştu,hiçbir şey yoktu.üç farklı zamanda bir kadını kurtarmak için sonsuzluk çeşmesini arayan bir adam,buluyor mu? ne oluyor da o fanusa hapsoluyor?niçin göğsünden kocaman bir ağaç bitiyor?tek sebep ab-ı hayatın kendisi olması mı?

bir film biterken akılda sorular bırakmamalı.Bir film amacının ne olduğunu 'tüm izleyicilere' anlatabilmeli.Filmin konusunu okumayı sevmeyenler filme gittiklerinde hönk diye kalmamalı.Şimdi bu ne bu kim bu hangi zaman soruları sorulmamalı.
Soranlara sevmedim deyince ağızları açık kalıyor.9 puanlık filmmiş sorun bende mi?ben niye 3. izleyişim de bile 5.0 veriyorum?hala anlayabilmiş değilim.
Ala dedi ki…
:) Her film herkese hitap etmeyebilir ama bence Kaynak çok kolay bir film değil. Ben de iki kere izledim. Ama bir kaç kere daha izlemek isterim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

To Kill a Mockingbird / Bülbülü Öldürmek