Maskelerinizi Takın! Maskeleriniz benim için değil sizin için!



Koca İstanbul. Her defasında kendimi o kalabalıkta yalnız hissetmek. Seninle gittiğimiz yerlerde durup derin derin nefes almak. Hep o anı yakalamak. Ne için? Ahhh, sevgi. Sen ne güzelsin. Ezan okunuyor. Orucu açmak için alınan kurabiyeler ve meyva suyu. Rızık. Çok şükür. Balık ekmek. Turşunun bu kadar güzel olduğunu bilseydim, turşu da isterdim...


İstanbul, ne kadar kalabalıksan o kadar yalnızsın. İstanbul, eğer sevdiğin yoksa onca kalabalığın bir anlamı da yok. SEVGİ AŞK yoksa Nefes almak da yok. Nefes almak, bir CAN yanında nefes almak. Bir Candan nefes duymak. YA HAYY.


Maskelerinizi takın! Evet, ne bakıyorsunuz yüzüme; dediğimi duydunuz! Takın maskelerinizi!
Aslında söylemek istediklerinizi, açık yüreklilikle söyleyin! Biriktirdiğiniz her ne varsa tek tek söyleyin!
Siz söyleyin, ben sizin kim olduğunuzu anlarım. Maskeler benim için değil sizin için!

Yorumlar

dimple dedi ki…
tamam engin takıyorum maskemi :)

istanbul sevgilisizde güzel
hatta giden sevgiliye iyi ki gitmiş dedirticek kadar ;)
Ala dedi ki…
İstanbul her türlü güzel de...
İstanbul, giden sevgiliye üzülür mü üzülmez mi bilinmez...
Adsız dedi ki…
mihr 'istanbulu yaşamak bir aşk ise aşk ile istanbulda yaşamak nasılsır kimbilir'...
Ala dedi ki…
Sevgili Mihr, "Aşk varsa her şey vardır. Aşk yoksa hiç bir şey yoktur." desek büyük laf etmiş olur muyuz?
Adsız dedi ki…
mihr olmayız hayatımızın anlamı üç harfte gizli değil mi ayn,şın,kaf...AŞK...
Ala dedi ki…
A-Elif de olamaz mı?
Adsız dedi ki…
elif le başlar aslında...o bir anhtar bir duruştur dimdik...elif..
araksus dedi ki…
"Bir anlık yaşamı kalmış kişinin artık gizleyecek bir şeyi yoktur."

Mutsuzluğum şurdadır benim demeyi çok isterdim. Zira her şey kapansın, kapansın isterim. Tek bildiğim aynı anda attığım siyah beyaz adımlarım,
maskelerim ve resimlerimdi.Bu yüzden sağ çıkmayı beceremedim. Durun bir dakika siz o hainler değilmisiniz, hani şaire küfreden ve anna'yı kandıran. Defolun maskelerime ilişmeyin. Keşke o şair burda olsaydıda.. Yok yok maskeler annaya ait henüz hepsi ıslak. Anna göz yaşını ve gölgede unutulmuş saflığını akıttı. O şu anda apartman boşluğunda oturmuş sigarasını tüttürüyor. Sakın beni yanlış anlamayın. İstesenizde o maskelere dokunamazsınız. O maskeler bir çok kişiye ait. Saysam kıskanırsınız ama denemekte isterim belki. Apartman boşluğunda yanıp sönen ampüller ve yankılanan seslerin bana ait olduğunu sanmayın. Yine de bu söylediklerime inanmayın siz en iyisi yalancıı diye bağırın. Ve koca bir ama çekin.


Mutluluğun sıkmasın bizleri diye,
Şeytan tavırları yakıştır kendine.
Şeytanca zekâyı, şeytanca giysiyi,
Ama boşuna, bakınca gözlerinin içine,
Masumluğun söylüyor azizliğini!

maskelenmiş aziz(araksus)
Ala dedi ki…
Sevgili Araksus,
""Bir anlık yaşamı kalmış kişinin artık gizleyecek bir şeyi yoktur."
Kimin sözü bilmiyorum ama bana izlediğim bir filmi hatırlattı. Teşekkür ederim paylaşımın için.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Manolya -film
araksus dedi ki…
”Qui n'a plus qu'un moment â vivre/N'a plus rien a dissimuler” - QUINAULT-ATYS

(Bir anlık yaşamı kalmış kişinin artık gizleyecek bir şeyi yoktur.)

Bir kramp anında duymuştum ben bu sözü ve kalp atışlarımı bunu söyleyende unuttum o günden beri. Daha doğrusu acınası bir zavallı olduğumu gördüm. Sadece sahtekarlar takmaz maskeyi. Onun için maskeler benim her şeyim.
Ala dedi ki…
”Qui n'a plus qu'un moment â vivre/N'a plus rien a dissimuler” - QUINAULT-ATYS
Müthiş. Bu sözün etkisi uzun süre gitmeyecek üzerimden. Ancak sizin yazdıklarınızdan daha da etkilendim...

" Sadece sahtekarlar takmaz maskeyi."

Bu blogdaki popüler yayınlar

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel

To Kill a Mockingbird / Bülbülü Öldürmek

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi