Lütfen beni sevme!


Aşk'ın bir çok halini biliyoruz. Biliyoruz dediğime bakmayın gerçekten bilip bilmediğimizden emin değilim:). Yaşayamadığımız bir şey AŞK . Filmden detaylı söz etmeyeceğim. Bu filmin bendeki serüveni Elif Şafak'ın ARAF adlı romanını okurken -yıl 2006- adının geçmesi ve ben de merak uyandırmasıdır. O zaman bu zaman izlenmesi gerekenler listesinde yerini almıştı ancak bu gece izlemek nasip oldu. Filmin bana yansıması:
-Ne olursan ol aşk adamı çarpar.
-Bir adam sevdim mi tam sever ama kadınlardan emin değilim:)
-Eğer aşk varsa fedakarlık söz konusudur.
-Bu öyle bir aşk ki sevdiğini ellere teslim ediyorsun.

Son olarak şunu söylüyorum, demek AŞK bazen  gitmeyi bilmekmiş...

Yorumlar

adsız dedi ki…
Aşkının karşılığı varsa gönül rahatlığıyla gidebilirsin kimi zaman, peki ya yoksa? O zaman ne yapmalı nereye gitmeli nasıl avutmalı çaresizliğini?
Ala dedi ki…
Aşk...bilsem bulsam bir saniye durmazdım:)
adsız dedi ki…
Merak ettim, mahsuru yoksa paylaşırmısınız, ne yapardınız aşka rastlasaydınız?
Ala dedi ki…
Aşk programlanan, hesaplanan.çiizilen bir durum,ruh,davranış olmadığını düşünen ben şimdiden ne diyebilirim ki...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER