İÇİMDEKİ SESİ TEYBE KAYDEDİYORUM!


Sen güneşin doğuşunda kayboluyorsun. En çok hatırlanılan gecededir. Bir nefes ensende ismini fısıldıyor. Hu.Hu. Nefesin sıcaklığı değince tenine için bir tuhaf oluyor. Isınıyor ellerin görmediği bir nefesi kucaklarken. Elma dersem çık armut dersem ...? Hayır hayır, bu oyunda armut yok. Kuralları tamamen ben koyuyorum. Seni görmek istediğimde gözlerini bağla da gel. Bana gözlerinle değil gönlünle bak. Beni gör.
En acı gerçeği kulağıma fısılda. Çok yakından konuş benimle. Sesin kalbimde yankılansın. Bunu neden yaptığımı bilmiyorum ama sanırım gerçek olan dediğimiz tüm doğrulara varmak için acı çekmek gerekiyor. Sana acılarımla geliyorum. Gerçeği kabul etmen zor olabilir. Ve bir palyaço her zaman doğru söylemez. Seni seviyorum.


Müthiş bir film. The Dark Knight.

Yorumlar

araksus dedi ki…
Bir Palyaço asla doğru söylemez. Çünkü onun hayatı pastel boyaları nasıl tükettiğini üzülmesiyle geçer. Yalancı değildir ama dünyanın en ahmağıdır. İğdiş edilmiş bir hayat, ironiyle dolu bir yaşam. Aptallar arasında ahmaklaşan bir zaman. Nefes aldığı her vakit herkesten bir şeyler çalar.
Ala dedi ki…
-Ve sahnede palyaço görünür.
... Daha bir şey söylemesine gerek kalmadan; kırmıza buruna gülen çocuklardan çok büyükler mi yoksa?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel