FACEBOOK'A DAİR



Bu facebook'a üye olduğumdan beri-geç üye olanlardanım- bilmem kaç defa kaydımı dondurup sonra yeniden giriş yaptım. Artık kararlıyım. Bir daha kaydımı dondurmayacağım. Bir sürü yerden mesaj geliyor. Ne kadar çok gruba üye olmuşum. Meğer bizler amma sosyalliğe yatkınmışız da haberimiz yok! Dahil olduğum gruplardan arkadaşlık teklifi geliyor, ne güzel dimi. Meğer ne kadar çok arkadaşa ihtiyacımız varmış.



Bilirsiniz işte, sokakta orada burada gördüğünüz ama aslında görmek istemediğiniz kişilerle karşılaşınca keskin bir u dönüşü ya da zıt yöne bakış sergilersiniz. Bravo, iyi oyuncuyuz! Görmek istemediklerim'e aynısını ben de yapıyorum. Haberiniz olsun:) Yok, ben bundan bahsetmeyecektim. Bahsetmek istediğim, koca dünyada görmek istemediğim kişileri bir de burada görünce insanın harbiden facebook'a bir aduket yapası geliyor!


Not: Yeterince günah çıkardım. Artık herkesi görmek istiyorum:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel