KAPANMIYORSA GÖZKAPAKLARI


-Hiç boşuna konuşma, bunu sen istedin. Mızmızlanmayı kes artık!
Yorulmuş! Neyden yoruldun ha! Sen buna yorulmak mı diyorsun?
*Tamam bu kadar üstüme gelme!
-Neden? Gerçekleri görmekten korkuyor musun? Sen zaten hep böyle yaparsın.
*Bu ne demek şimdi?
-Ne olduğu apaçık ortada!
*Senin bu tavırlarından sıkıldım!. Sürekli böyle davranıyorsun!
-Ooo, küçük beyfendiyle büyük benzerlik. Ben de senin bu tavırlarından sıkıldım.
*Ama bana hala böyle davranan sensin.
-Yeter artık, konuşmak istemiyorum.
*Konuşmak istemiyormuş. Ne zaman sustun ki?


...
...
...
*Saat 04:12 ve ben hala uyuyamadım. Zaten birazdan sabah olacak.
-Sabah olacak ne demek?
*Bu ne garip bir soru böyle!
-Sana da soru sorulmuyor Dorian.
*Bana soru sorulur ama bu kadar saçmasapan değil.
-Tamam, sormadım farzet; susalım.

...
...
...
-Dorian, sence nasıl bir gün olacak?
*Ne bileyim ben! Nasıl olmasını isterdin?
-Bilemiyorum...
*Olmasını istediğin bir gün olması için dua et.
-Sağol.

...
-Dorian, ne tuhaf dimi?
*Sus artık! Senin yüzünden uyuyamadım. Git kahvaltıyı hazırla.
-Tamam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi