IŞIK HER ZAMAN AYDINLATMAZ



-Dorian?
*Efendim.
-Bu gece sessizsin. Neden?
*Bazen susmak konuşmaktan daha çok konuşmaktır derler.
- Sana da bir şey denmiyor, Yine felsefeye başlama bu saatte. Hem geçen sabah sana kahvaltı hazırla dediğimde "tamam" demiştin ama uyuya kalmışsın!
*İnsanlık hali. Sen de hiç olmaz mı?
-Olur elbette.
* Eee o zaman?
-Tamam Dorian, sen gerçekten iyi değilsin. Canın sıkkın bir şeylere. Sen böyle susarsan muhakkak bir şeyler olmuştur. Hadi konuş. İnan ne sorarsan sor sana kızmıcam. Saçma gereksi vs gibi şeyler de söylemeyeceğim. Hadi ama...Dorian...Dorian...
* Biliyor musun bu gün ne geldi aklıma?
-Bilmiyorum tabi. Senin aklını bilmek ne mümkün:) Kıh kıh...
* Çok komik. Biz küçükken mahalleden yakın komşu çocuklarıyla oyunlar hazırlardık. Diğer mahalleden çocukları davet ederdik. Tabi ücretli.
- Nasıl yani?
* O zaman bilmediğimiz şimdilerde söylenilen sokak tiyatrosu gibi bir şey işte.
-Çok güzel. Ama tabi biz o zamanlar tanışmıyorduk. Senin o zamanki halini görmek isterdim.
* çok güzeldim:) Kıh kıh:)
-Eee sonra?
*İşte, diğer mahalleden çocukları çağırır, göstereceğimiz oyun karşılığında cüzi bir para alırdık. O parayla o zamanın cipslerinden alıp yine kendilerine ikram ederdik. Mesela vişne ya d erik zamanıysa bahçeden vişne ve erikleri toplar onları bir yaprağa dizerdik. Yanına da cipslerden koyardık. Servisi böyle geçiştirirdik.Elbette tabakla servis ikram etmek isterdik ama bunu annelerden isteyemezdik. Hem böylesi daha doğaldı. Ve bu ikramın yanında sınırsız bardak su:)
-:) :). Baya eğlenceli görünüyor da oyunlarınız nelerdi?
*Zor soru sordun. Açıkcası hatırlamıyorum ama yine kendimizin uydurduğu şeylerdi. Ahh ahh...Eski gnüler...
-Tamam tamam, ağlamaya başlayayım deme. Senin ağlamandan burası küçük göl olmasın.
* !
-şAKAYDI Dorian.
*Işığı kapatır mısın?
-Neden?
*Göremiyorum!
-Neyi?
*Hayallerimi!
*...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel