KISA MESAFELİ GEZİLER



Bavul olmadan da yapılan geziler en az bavullu geziler kadar güzel olabiliyor. Kalınan zaman ve mekan çok önemli değildir bu geziler. Amaç o anın tadını çıkarmak. Ben de öyle yaptım. Var olduğum her anı sömürdüm. Bol bol nefes aldım, gül menekşe sümbül lale ne var ne yok kokladım, farklı pencerelerden gözlemler yaptım, farklı yerlerde çayımı yudumladım. Her zaman ki gibi gittiğim yer de psotahaneyi ziyaret ettim. Ama maalesef bu sefer kimseye kartpostal yollayamadım. Tren yolcuğu ne güzel. Rayların her zaman değişik notalardaki müziğin etkisi hala sürdürüyor...

Yorumlar

herackles dedi ki…
anlatmak'a anlamak'tan gelen bir yorum goze hos gozuktu cidden. Yorum icin tesekkurler.

h.
anlamak dedi ki…
Ben teşekkür ederim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER