BURASI NERESİ?


Bugün bir üniversitenin kampüsünde otururken gördüklerime inanamadım ve burası neresi diye sayıkladım? Ülkemizin sayılı üniversitelerinden birinin bahçesinde renk renk çiçeklerin açmaya başladığı bu bahar havasında gördüğüm bazı öğrenciler dikkatimi çekti. Başörtüsünün üstüne perukla okula girenlerin sözle değil ama görüntüyle çok şey ifade etmeleri beni çok etkiledi. Herkesin nerdeyse istediği şekilde girdiği bu üniversite de başörtüsü yasaktı. Ve öğrenciler de bunu başörtülerinin üzerine peruk takarak olayı çözmüşler gibi görünüyordu ama benim dikkatimi çeken bu o kadar dikkat çekiciydi ki bu durumda olmak ve bunun herkesin görmezden geliyor tavrı beni çok şaşırttı. Çünkü peruklarının altından başörtülü oldukları belliydi ancak okul bu şekilde izin vermesine rağmen peruksuz izin vermiyor. Onlar da bu yasakla resmen dalga geçiyormuş gibi taktıkları peruklar beni çok etkiledi ve BURASI NERESİ dedirtti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bela Tarr'ın Torino Atı ve Benim Ona Giden Hikayem

Cennet Batıda / Eden à l'Ouest / Eden is West

AYFER TUNÇ SUZAN DEFTER