İçe Yolculuk


Uzun zamandır yürüyüşe çıkmamıştım. Evdeki kalabalığı da bahane ederek (yakın misafirler) soluk almaya çıktığım bu akşam yürüyüşünde nelerle karşılaşmadım ki...Geçmişimin bi kısmını adımlamış oldum. En kötü tarafı geçmişte yürümek beni rahatsız ediyor. Adımlarımı hızlandırdım.Hava soğuk olmasına rağmen üşümedim. Geçmişi hatırlamamak için kulaklığımı takıp yüksek sesle müzik dinlemeye başladım. Bazen klasik bazen arabeskti çalanlar ve her şey ne olursa olsun geçmişi hatırlattı. Müzikte bana yaptı yapacağını ve ben de kulaklarımı tıkayıp geçmişe, yürümeye çıktığım bu akşama koşarak daha çok koşarak hızımı arttırarak son verdim. Karanlığın cazibesi çekti beni. Ama kendimi ona vermeye korktum. Soğuk tenimde yer bulamadı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel

To Kill a Mockingbird / Bülbülü Öldürmek

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi