Antoıne De Saınt-Exupery ve Küçük Prens


Küçük Prens...Sen hiç kaybolmadın...Hiç...Hatırlıyor musun saklambaç oynadığımız zamanları...Sen saklanırsın sanırdın oysa bilirdin seni orada bulacağımı... Ne güzeldi dimi körebe oynadığımız zamanlar... Hani sen güvenle bana verirdin gözlerini, ben de gözlerin olurdum... Hiç bitmeyen bir şarkımız vardı ki hala dillerde... Tamam tamam herşeyimizi anlatmayacağım...
Geçenlerde Zeze'yle buluştuk...Zeze'yi bir başka arkadaşımla tanıştırdım...Mutlu oldular...Ben ağladım...Portuga'dan bahsettik...Portuga ölmüş deyince arkadaş, boğazıma DOSTLAR ÖLÜR MÜ düğümlendi... Biraz salıncakta sallandık güneşe bakan parkta sahilde...Bir kÜçük Prens, bir sen, bir ben derken bir de Portuga için sallandım rüzgarı içime içime soluyarak... Akşama doğru eve geldim... Seninle konuştum ve ağladım... Derken kulağım radyoda... Ali Hocam, seni anlatıyordu...Seni sana anlatmak ne zordu... Ve canlar, dostlar toplanmış... Herkes Küçük Prens...Herkes...Zamanı zamandan aldık iki saatte...V e hiç bitmesin istedik ama bitti bitiyor... Ve geriye kalan sensizlik... Hey Küçük Prens, gidiyor mıusun? Nereye? Daha Yine geleceksin dimi? Hadi ama söz ver... Söz mü?...Küçük PRENS SENİ SEVİYORUM...DUYUYOR MUSUN? SENİ SEVİYORUM...SEVİYORUUU-U-U-M...Küçük Prens uzaklaştı ve geriye S-E-V-İ-Y-O-R-U-U-U-U-U-U-M kaldı...
Herkesin kesinlikle okumasını istediğim bir hikayedir...Gözyaşlarınızı tutamayacaksınız...

Yorumlar

ayşelon dedi ki…
ala,
zezeyi bir daha gördüğünde ayşelon seni özlemiş der misin?Yeterince görmüyorum onu rüyamda.daha çok boa yılanını görüyorum bu aralar...
Ala dedi ki…
Tabiki selamını iletirim. Eminim ki senin selamını duyunca çok sevinir. Boşver boa yılanını. Görmemezlikten gel. Zeze'yi düşün...

Bu blogdaki popüler yayınlar

İp Cambazı Değil Silahşor Arda Arel

To Kill a Mockingbird / Bülbülü Öldürmek

Akif Hasan Kaya / Ölmüş Oyuncaklar Müzesi